
Borna – گروه علوم و فناوری: Snapchat با ارائه لنزهای اطلاعاتی تبلیغاتی مصنوعی ، روش جدیدی را برای مارک ها ارائه داده است تا با کاربران خود به روشی جذاب و تعاملی ارتباط برقرار کند.
Snapchat ویژگی جدیدی به نام “AI Temple Advertising” را راه اندازی کرده است که به مارک ها اجازه می دهد تا با روشی جذاب و تعاملی با کاربران ارتباط برقرار کنند. در حالی که Snapchat قبلاً به مارک ها اجازه داده بود از لنزهای اسپانسر برای تبلیغات استفاده کنند ، این مارک ها اکنون می توانند از تجربیات هوش مصنوعی در SNAP برای جذب طرفداران استفاده کنند.
به گفته رویترز ، با استفاده از این لنزهای تعاملی ، مارک ها می توانند کاربران را در یک تجربه جالب و جذاب در مقایسه با تبلیغات سنتی درگیر کنند. کاربران می توانند خود را در صحنه های مختلف ساخته شده توسط هوش مصنوعی با گرفتن یک عکس شخصی نظارت کنند.
“با تجزیه و تحلیل چهره کاربران ، این لنزها آنها را به صحنه منتقل می کنند که ناشی از هوش مصنوعی و ارائه 3 تجربه مختلف در یک لنز است.
پایان پیام/

Borna – گروه علوم و فناوری: Snapchat با ارائه لنزهای اطلاعاتی تبلیغاتی مصنوعی ، روش جدیدی را برای مارک ها ارائه داده است تا با کاربران خود به روشی جذاب و تعاملی ارتباط برقرار کند.
Snapchat ویژگی جدیدی به نام “AI Temple Advertising” را راه اندازی کرده است که به مارک ها اجازه می دهد تا با روشی جذاب و تعاملی با کاربران ارتباط برقرار کنند. در حالی که Snapchat قبلاً به مارک ها اجازه داده بود از لنزهای اسپانسر برای تبلیغات استفاده کنند ، این مارک ها اکنون می توانند از تجربیات هوش مصنوعی در SNAP برای جذب طرفداران استفاده کنند.
به گفته رویترز ، با استفاده از این لنزهای تعاملی ، مارک ها می توانند کاربران را در یک تجربه جالب و جذاب در مقایسه با تبلیغات سنتی درگیر کنند. کاربران می توانند خود را در صحنه های مختلف ساخته شده توسط هوش مصنوعی با گرفتن یک عکس شخصی نظارت کنند.
“با تجزیه و تحلیل چهره کاربران ، این لنزها آنها را به صحنه منتقل می کنند که ناشی از هوش مصنوعی و ارائه 3 تجربه مختلف در یک لنز است.
پایان پیام/