برنا دی ۷, ۱۴۰۳

تبلیغات بنری

بعدی- سریال Squid Game 2.8 میلیارد بازدید در شبکه پخش خانگی نتفلیکس به دست آورده است و آن را به پربیننده ترین سریال یا فیلم تلویزیونی این شبکه تبدیل کرده است. این سرویس هنوز در دسترس است.

به گزارش فرارو، به نقل از نیویورک تایمز، موفقیت سریال در خارج از کره جنوبی غیر قابل پیش بینی است. حتی مدیران محتوا هم پیش بینی نمی کردند که این سریال به یک پدیده جهانی تبدیل شود.» حالا فصل دوم این سریال پرطرفدار در تاریخ ۱۵ آذر منتشر می شود و مشخص نیست چه تعداد از مردم آن را تماشا خواهند کرد. بودجه بازاریابی نتفلیکس برای فصل جدید بسیار بیشتر از فصل اول است. بودجه فصل دوم این سریال هم اکنون با دیگر سریال های پرطرفدار این شبکه مانند «چیزهای عجیب» و «بریجرتون» برابری می کند.

نتفلیکس همچنین فصل اول را در سرویس خود تبلیغ می کند تا افراد علاقه خود را به سریال راحت تر به خاطر بسپارند. یک بازی ویدیویی جدید نتفلیکس به نام The Squid Game نیز به تازگی منتشر شده است و می توان آن را با یا بدون حساب نتفلیکس بازی کرد. پوما در حال ایجاد نسخه مخصوص به خود از کیت بازی است و مک دونالد استرالیا غذای “بازی ماهی مرکب” خود را راه اندازی کرده است. ماریان لی در مورد رویکرد بازاریابی و بودجه فصل دوم گفت: ما یک کمپین بسیار خاص داشتیم تا مردم را دوباره به تماشای سریال تشویق کنیم. تنها چیزی که اکنون بینندگان از این سریال به یاد خواهند آورد، گیم پلی ساده سریال و مرگ شخصیت های مورد علاقه شان است. ما باید کاری می کردیم که مردم دوباره درباره این سریال صحبت کنند.”

زمانی که فصل اول به یک موفقیت جهانی تبدیل شد، نتفلیکس از استراتژی های بین المللی ویژه ای برای ایجاد برنامه های متنوع برای مردم سراسر جهان پیروی کرد که به رشد و محبوبیت سریال کمک کرد. نتفلیکس در سال ۲۰۱۵ با سریال Crows Club در مکزیک شروع به تولید محتوای محلی برای مناطق مختلف جهان کرد. به گفته نتفلیکس، اولین سریالی که مخاطبان زیادی را در خارج از ایالات متحده جذب کرد، درام اسپانیایی «خانه کاغذی» با ۶.۷ میلیارد ساعت تماشا در پنج فصل بود. این شرکت در حال حاضر ۲۶ دفتر محلی در خارج از ایالات متحده دارد و بیشتر رشد مشترکین آن از خارج از ایالات متحده بوده است. بلا باجاریا، مدیر ارشد محتوای نتفلیکس گفت: «سرمایه گذاری در کشورهای دیگر بخش بسیار مهمی از مسئولیت ما است. هر کشوری حق دارد سریال ها و فیلم های خود را انتخاب کند.»

نتفلیکس از نظر معیارهای بین المللی بسیار جلوتر از سایر پخش کنندگان است. به عنوان مثال، در آسیا، این شرکت نسبت به رقبای خود برتری کامل دارد. مکس تنها در اکتبر امسال شروع به پخش برنامه های بین المللی کرد، اما هنوز وارد کره جنوبی نشده است. آمازون پرایم بازوی برنامه نویسی آسیای جنوب شرقی خود را در ژانویه تعطیل کرد و این ماه پارامونت پلاس قرارداد جدیدی را در کره جنوبی اعلام کرد، اما هیچ برنامه ای برای تولید محتوا در این کشور ندارد. در واقع، بسیاری از شبکه‌های پخش خانگی رویکردی مشابه دیزنی را ترجیح می‌دهند: ایجاد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که برای جذب مخاطب جهانی به اندازه کافی قانع‌کننده هستند. هوانگ دونگ هیوک، خالق «بازی مرکب» بیش از یک دهه را صرف توسعه ایده برای فصل اول آن کرد.

۹ قسمت اول این سریال با الهام از زندگی اولیه هوانگ دونگ هیوک، مبارزات اقتصادی او و به تصویر کشیدن شکاف طبقاتی در کره جنوبی طراحی شده است. همچنین تصاویر رنگارنگ در تضاد با بازی های کودکانه و خشونت وحشیانه بازی ماهی مرکب، سریال را برای مخاطب غیرقابل پیش بینی اما بسیار هیجان انگیز کرده بود. موفقیت این سریال کاتالیزوری برای استقبال از فیلم ها و سریال های کره جنوبی توسط مخاطبان در سراسر جهان بود. لی گیو تاگ، استاد مطالعات فرهنگی گفت: «نمی توان انکار کرد که فصل اول «بازی ماهی مرکب» تأثیر زیادی بر صنعت فیلم داشته و علاقه جهانی را به سیاست، اقتصاد و تاریخ کره جنوبی برانگیخته است. . کره در دانشگاه جورج میسون

با این حال، آقای هوانگ که برای کارگردانی سریال برنده جایزه امی شد، به اندازه نتفلیکس هیجان زده نبود و آماده ساخت فصل دوم بود. بیشتر درام های کره جنوبی به طور خاص معمولا یک فصل هستند. خانم باجاریا توضیح داد: “مدتی طول کشید تا بفهمیم که آیا قرار است فصل دوم این سریال وجود داشته باشد.” برای آقای هوانگ، ممکن است همه‌گیری کرونا تمام شده باشد، اما درگیری‌های جهانی و تضاد عمومی هنوز بر جهان حاکم است. این کارگردان فصل دوم و سوم این سریال را به صورت متوالی تصویربرداری کرد. فصل سوم آخرین فصل مجموعه بازی کامپوزیت خواهد بود.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول این ماه گفت: «مردم مرزهای دائمی ترسیم می‌کنند و با یکدیگر دشمنی می‌کنند و به نظر می‌رسد درگیری‌های جهانی در حال عمیق‌تر شدن است». وی افزود: امیدوارم این سریال اتفاقاتی را که در جامعه ما و در سراسر جهان می گذرد را به بینندگان یادآوری کند. فصل دوم این سریال شامل هفت قسمت خواهد بود و بینندگان را با برنده بازی Squid Game سونگ گی هون که جایزه را دریافت می کند، جمع می کند. اگرچه او زنده ماند و در این بازی پیروز شد، همه شرکت کنندگان دیگر در فصل قبل مردند. حالا سئونگ گی هون می خواهد به عرصه بازگردد تا این بازی را برای همیشه متوقف کند. در عوض، او با گروه جدیدی از شرکت کنندگان آشنا می شود که هر یک به امید برنده شدن پول جایزه مسابقه هستند. این بار بازیکنان به دو گروه تقسیم می شوند: گروه O که می خواهند بازی مرگبار متوقف شود و گروه X که حاضرند جان خود را برای ادامه آن به خطر بیندازند.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری fararu

گذاشتن دیدگاه