برنا اسفند ۵, ۱۴۰۳

تبلیغات بنری

صمد حسن زاده خواستار پیام به رئیس جمهور شد

به گفته گروه اقتصادی دانشجویان ، رئیس اتاق بازرگانی ایران ، مین ها و کشاورزی ، در نامه ای به رئیس جمهور ، با اشاره به پیش نویس ماده A ماده ۷ قانون هفتم برنامه توسط وزارت فرهنگی میراث ، گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی ، که خواستار تصویب این پیش نویس هستند.

در پیش نویس این آیین نامه ، تشکیل اتاق گردشگری ایران از طریق اهداف میراث فرهنگی و اهداف گردشگری ، که صمد حسن زاده در پیام خود تأیید می کند که تأسیس چنین سازمانی در صلاحیت قانونی اتاق ایران است.

وی تأکید می کند: به جای تقویت بخش خصوصی ، پیش نویس برای توسعه کارآیی قانونی وزارت میراث فرهنگی ترویج شد.

حسن زاده اظهار داشت ، با استناد به بسیاری از موارد نقض قانون در پیش نویس: موضوعات مختلف در پیش نویس قانون صریحاً با قانون و موضوع قوانین و مقررات مغایرت دارد (در متن ذکر شده است). از آنجا که این یکی از صلاحیت های اتاق ایران است و در صورت تصویب ، این امر به حق اتاق ایران منجر می شود و باعث مداخله دولت در بخش خصوصی می شود.

رئیس جمهور فراخوانده شده است: حبس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از حومه و مقررات جایگزین بر اساس قوانین فعلی و مشاوره با اتاقهای سه گانه خصوصی و تعاونی تهیه شده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

دکتر عزیز پزشکی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام و احترام ؛

بازگشت به پیام شماره ۱/۴/۱۱ مورخ ۱/۴/۱۱ در پروژه ای که توسط وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده است ، که در اجرای جمله “قسمت A) ماده A (1) چه کسی کار می کند برای برنامه هفتم برنامه به عنوان مقررات اجرایی برای پاراگراف فوق الذکر. در مرحله بعد ، دستور لازم و مناسب به کمیته مربوطه (مدیریت سرمایه انسانی و کمیته سرمایه) ارائه می شود:

(۲) قسمت (الف) ماده A (1) از برنامه پنج ساله برنامه میراث فرهنگی وزارتخانه ، مطابق با قوانین و مقررات مربوطه ، باید طبق مقررات اجرایی این مورد ، از جمله موارد ، از جمله موارد لازم باشد شکل گیری ، مدیریت و فعالیت و آموزش و توانمندسازی اعضای سازمان های فوق الذکر. از آماده سازی و آماده سازی اتاق گردشگری. در اصل ، ایجاد یک اتاق توریستی در نهاد قانونگذاری وجود دارد و برای تشکیل یک اتاق به قدرت یا اختیار داده نشده است.

۲. طبق ماده (۱) قانون ادامه محیط تجاری ، اتاق ها باید لیست ملی سازمان های اقتصادی را تهیه کرده و تغییرات خود را اعلام کنند ، و در آن فعالیت های اقتصادی که فاقد سازمان های فعال هستند ، سازمان های فعال برای سازماندهی ، ایجاد و لازم است ثبت سازمان های فعال اقتصادی. بنابراین ، سازمان های اقتصادی در هر زمینه ای از جمله گردشگری به اتاق ایران منصوب و ثبت شده اند ، بنابراین نهاد حقوقی حق ایجاد و ثبت نام یک سازمان گردشگری را از اتاق با نقض این مقاله قانونی خواهد داشت.

۲. در مشاهده ۲ ، ماده (۱) قانون ، حداکثر ظرفیت تولید داخلی برای سازماندهی ، ایجاد ، ثبت و اعلام لیست ملی سازمان های اقتصادی به اتاق ایران واگذار شده است ، بنابراین ایجاد یک سازمان ملی یا ثبت نام در آیین نامه های اخیر بر خلاف این قانون.

(۲) در بند (۲) ماده (۱) قانون تشکیل اتاق ایران ، تشکیل اتحادیه ها و واردات اتحادیه های واردات و تولید در زمینه تجاری ، صنعتی ، معدن و خدمات مطابق مقررات مربوطه. خدمات ، از جمله صنعت گردشگری ، به اتاق ایران واگذار شده است.

(۲) بند (۲) ماده (۱) قانون اجرای سیاست عمومی ماده (۱) بیان می کند که اتاق ایران موظف است نقش حقوقی خود را به عنوان مشاور در سه شاخه فراهم کند تا مکانیسم را فراهم کند برای تنظیم و هماهنگی سازمانهای اقتصادی و به دست آوردن نظرات فعالان اقتصادی لازم است. از این مقاله ، کمیته ها ، نمایندگان ، شوراها و موسسات. تصمیم دولت مجاز است نظر فعالان اقتصادی را در نظر بگیرد و در نظر بگیرد ، که متأسفانه تحت تأثیر اظهارات اتاق و موضوعات حقوقی فوق در هنگام بررسی موضوع قرار نگرفت.

۲. موارد زیر در پیش نویس مقررات داخلی صریحاً با قوانین و مقررات ذکر شده در بالا متناقض است ، که یکی از کارآیی اتاق ایران است و در صورت تصویب ، منجر به حق اتاق ایران خواهد شد و به این ترتیب وارد می شود. دخالت بیشتر در بخش خصوصی به دلیل افزایش دخالت دولت در بخش خصوصی. ضروریات به شرح زیر است:

بند ۱-۴- ماده ۱:

مجلس شورای ملی سازمان صنعت گردشگری ایران یا اتاق گردشگری ایران: طبق مقررات این قانون برای هماهنگی ، همکاری و مشاوره در صنعت سیاست ، برنامه ریزی ، نظارت و راهنمایی و شناسایی و تصویب سیاست های مربوط به توسعه گردشگری سازماندهی شده است. توسعه و بازیگری.

۱-۵- ماده ۱:

توافق نامه اولیه: مجوز موقت صادر شده توسط وزارتخانه برای مطالعه الزامات صدور مجوز صدور مجوز از وزارتخانه.

۱-۲.۱ ماده ۱:

مجوز فعالیت: مجوز صادر شده توسط وزارت و اجازه دادن به سازمان مطابق اساسنامه و در چارچوب قوانین و مقررات.

ماده ۱:

توجه ۲: نظارت بر تأسیس و فعالیت یک سازمان حرفه ای در سطح تحریم ، مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در استان است. این وزارتخانه وظیفه نظارت و نظارت بر اجرای مناسب مقررات و همچنین اقدامات لازم برای ایجاد و بهره برداری از سازمان های ملی حرفه ای یا ملی را بر عهده دارد.

توجه ۲ ، ماده ۲: برای افرادی که مجاز به کار از وزارتخانه نیستند برای ایجاد یا پیوستن به سازمان های حرفه ای مجاز نیست. اساس عضویت در انجمن های حرفه ای از نظر موقعیت جغرافیایی ، چه ثابت یا موبایل ، تحریم است که متقاضی مجوز خود را دریافت می کند.

ماده ۱:

پس از یک سال ورود در این وبلاگ ، تجدید فعالیت تسهیلات و فعالان گردشگری مشمول تعهد توسط اپراتور یا شخص مجوز برای پرداخت هزینه های ورود و هزینه های عضویت در سازمان حرفه ای مربوطه خواهد بود.

ماده ۱:

عضویت یا هرگونه ورود به امکانات و فعالیتهای گردشگری توسط اتحادیه ها و سایر اشخاص حقوقی مشمول قانون تأیید شده اتحادیه ۱/۴/۱۱ و اصلاحات بعدی را ممنوع می کند.

ماده ۱:

۲- انجمن ملی صنعت گردشگری حرفه ای یا اتاق گردشگری ایران از افراد زیر تشکیل شده است:

۱- نماینده ای از هر جامعه حرفه ای ملی

۲. کارشناسان دانشگاهی با یک متخصص از سازمان های مردم نهاد برای انتخاب بالاترین مقام وزارت.

توجه ۲: وزارت قوانین باید در مورد نحوه عملکرد مجلس شورای ملی تهیه شود و باید از طریق بالاترین مقام وزارتخانه اعلام شود.

-a ذره ۱:

کمیته نظارت شامل مدیر کل نظارت گردشگری و ارزیابی خدمات گردشگری و مدیر کل وزارت حقوق و املاک و مستغلات ، یکی از متخصصان یا کارشناسان غیر دولتی معاون سازمان غیردولتی برای انتخاب معاون وزیر گردشگری است. و یک نماینده سازمان حرفه ای ملی مربوطه.

تبصره ۲: دبیرخانه کمیته به معاون مدیر گردشگری در وزارتخانه و مصوبات آن که توسط مدیر کل برای نظارت و ارزیابی گردشگری امضا شده است ، متصل است.

ماده ۱:

وزارتخانه و سایر آژانسهای اجرایی باید از طریق این مراسم در کلیه امور مربوط به گردشگری مانند کمیته ها ، کمیته ها ، جلسات و غیره که نیاز به حضور بخش خصوصی یا نمایندگان آن دارند ، از توانایی سازمانهای حرفه ای استفاده کنند.

ماده ۱:

پس از تأسیس سازمان های حرفه ای گردشگری در هر یک از بخش های گردشگری طبق این نماد ، با همکاری کشور مربوط به هر بخش ، نمایندگان و نمایندگان سازمان های حرفه ای.

ماده ۱:

این وزارتخانه موظف است از طریق همکاری وزارت تعاونی ها ، کار و رفاه اجتماعی برای سازماندهی اتحادیه ها و کارفرمایان در زمینه گردشگری ، که قبل از اعلام این قانون تأسیس شده است ، سازماندهی ، ادغام یا راه حل کند.

ماده ۱:

از زمان اطلاع رسانی این قانون ، وزارت تعاونی ها ، اشتغال ، رفاه اجتماعی و سایر سازمان های اجرایی مجاز به موافقت با تأسیس یا فعالیت اتحادیه در زمینه گردشگری نیست.

ماده ۱:

این قرارداد توسط وزارت شرکت های خارجی ، موسسات و دولت ها بدون تأیید از وزارت شرکت های خارجی ممنوع است.

-a ذره ۱:

نظارت بر دفاتر مکانهای عمومی متعهد به جلوگیری از ادامه فعالیت سایتهای گردشگری غیرمجاز (غیرمجاز) و ارسال گزارشی به وزارت به صورت کتبی به وزارتخانه است.

توجه: این وزارتخانه متعهد است که لیستی از سازمان های حرفه ای را برای دفاتر نظارتی از مکان های بیمه شده در اجرای این مقاله ارائه دهد.

-a ذره ۱:

از تاریخ اجرای این وبلاگ ، دستورالعمل های اجرایی موسسات حرفه ای در صنعت گردشگری موضوع (۱) حکم شماره ۱/۲- در تاریخ ۱/۴/۱۱ ، و سایر مقررات لغو می شود.

نحوه پیکربندی ، مدیریت و بهره برداری از صنایع دستی:

۱-۴- ماده ۱:

یک فعال صنایع دستی: افراد و اشخاص حقوقی مشمول قانون ماده ۳ قانون حمایت هستند ، که طبق گفته وزارت وزیر و اداره کل ، در صنایع دستی مانند تولید ، تجارت ، آموزش و تحقیقات کار می کنند.

۱-۴- ماده ۱:

توافق اولیه: مجوز توسط اداره کل برای مطالعه الزامات مجوز سازمان حرفه ای صادر می شود. اعتبار توافق اولیه شش ماه است و می تواند برای مدت شش ماه تجدید شود.

۱-۵- ماده ۱:

مجوز فعالیت: این مجوز صادر شده توسط اداره کل است و به آن اجازه می دهد تا مطابق اساسنامه و در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران ، یک سازمان حرفه ای را اداره کند. مجوز فعالیت برای مدت پنج سال معتبر است و قادر به تجدید است.

با توجه به موارد فوق و متناقض ، لازم است که پیشنهاد آن توسط کشتی جنگی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از سیستم خارجی و مقررات جایگزین مطابق با قوانین و مشاوره فعلی بین بخش خصوصی و سه تعاونی تکان بخورد.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری snn

گذاشتن دیدگاه