برنا بهمن ۲۱, ۱۴۰۳

تبلیغات بنری

یکی از اعضای کمیته انرژی ، المجلیس ، گفت: بند (ج) یکی از سه قانون بودجه است که تصویب کرد که سوخت تهیه شده توسط دیزل برای شبکه حمل و نقل در کشور باید واقعی باشد ، به این معنی پشتیبانی در پایان سریال و پایان سریال.

به گفته خبرنگار خبرگزار خبرنامه و سیما ، دهقانی نیا ، سخنگوی کارمندان ضد باکتری ، در برنامه اقتصاد با موضوع استراتژی های قاچاق سوخت: “متأسفانه ، سوخت در گلخانه های گلخانه ای ، همسایگان آبزی ، دام ، کشاورزی ، کشاورزی و … این برای تعیین این شفافیت الگوی مصرف به طور کلی است ، طبق دستورالعمل ماده ۶ دستگاه ها ، از جمله جهاد کشاورزی و وزارت راه و توسعه شهری ، باید الگوی مصرف را برای سفارشات مربوطه فراهم کند.

وی همچنین گفت که در حوزه جهاد کشاورزی ، انتظار می رود طی یک ماه در میدان سوخت گلخانه ای از ابتدا تا پایان و در میدان Tufu ، سازماندهی بنادر و تله های ماهی را طی یک ماه از اعلان منتقل کند.

سخنگوی کارمندان کارمندان گفت: “به طور کلی ، تمام اطلاعات باید از کشتی ها و استخراج تحرک استخراج شوند.”

وی افزود: ۶۰۰۰ کشتی شکار در کشور وجود دارد که می افزاید: ۶۰۰۰ کشتی بنزین ، علاوه بر پنج هزار ماهیگیران و کالا در استان های بوشور ، هورموزان ، سیستان و بلوچستان ، خوزتان ، گیلان. مجهز به EAS.

به گفته دهقانی نیا ، تمرکز ما بر ماده ۲ ماده ۲ آیین نامه اجرایی ماده ۱ و ۲ استخراج الگوی مصرف شناور است. داغانی نیا گفت: “ما سوخت نفت و گاز را در تومان ارائه می دهیم ، اما کشتی ها این سوخت را در وسط دریا با ۴-۵ هزار تومان می فروشند.” تأمین سوخت به محصول شفاف است.

پس از این جلسه ، محمود ، معاون رئیس جمهور سندیکای های ایران و مدیر فدراسیون سوخت جایگزین: آمار نشان می دهد که ما از ۲ تا ۶۰۰۰ کشتی سوخت را توزیع می کنیم و اجرای نصب را از ۲ و ۶۰۰۰ کشتی غیرمجاز نشان می دهیم. بشر

وی افزود: “متأسفانه ، طبق داده هایی که می گیریم ، ما سوخت را به درستی توزیع و نظارت نمی کنیم و این باعث قاچاق بزرگ در همه بخش ها می شود.” معاون رئیس جمهور سندیکای ایران و مدیر اتحادیه سوخت جایگزین گفت: “مصرف سرانه انرژی در کشور ما دو برابر قیمت شرکت های انرژی است ، نه یک استثنا ، وقتی که ما حق داده شده را ارائه نمی دهیم.”

به گفته رضا ابسپور نادر ، معاون مدیر دفتر شیلات و شیلات ، حدود ۲۰۰۰ کشتی ماهیگیری در شمال و جنوب کشور وجود دارد که حدود ۶۰۰۰ قایق توسط بنزین و حدود ۶۰۰۰ مصرف می شود.

وی توضیح داد که بخش ماهیگیری در یک سال حدود صد میلیون لیتر بنزین و حدود دو میلیون لیتر دیزل مصرف می کند.

در پاسخ به موضوع دلیل عدم اعلام تعداد واحدهای ماهیگیری در مقر برای مبارزه با قرار ملاقات ها تاکنون ، Apsepor Nadiri گفت: “قبل از اعمال قانون فعلی در ناوگان ماهیگیری ، سوخت با توجه به مواد غذایی محاسبه و سفارشی می شود. و قالب سازمان کشاورزی ، اما نکته اکنون این است که باید دقت این حساب ها افزایش یابد.

وی توضیح داد: “به دلیل راه های استفاده از آنها در شکار مختلف ، به عنوان مثال در یک نوع شکار ، باید در فعالیت های ماهیگیری حرکت کند ، پایین بعد از گله ماهی حرکت می کند ، در حالی که کف در شکار به روش دیگری متوقف می شود.”

Abbaspour گفت که سازمان شیلات شیلات در مرحله شیلات و ساختمان دریایی گفت: “در حال حاضر ، ۳۶۰۰ قایق ماهیگیری مجهز به AIS هستند ، اما علاوه بر این ، هیچ آماری و اطلاعاتی وجود ندارد.

وی افزود: “سوخت سوخت اکنون در سیستم مدیریت ماهیگیری یکپارچه برای همه کشتی های دارای مجوز موجود است ، اما جایی برای تأمین سوخت شناور غیرمجاز وجود ندارد و در پایان سوخت دریافت می کند. این غیرقانونی است.

معاون رئیس جمهور در مورد شیلات و شیلات گفت: اجرای قوانین بازدارنده ، علاوه بر بحث زیرساخت ها ، برای جمع آوری داده ها لازم است و گفت: “هیچ قانون بازتاب قوی در این حمله وجود ندارد.”

یکی از اصلی ترین مواردی که باعث ایجاد قاچاق سوخت در کشور بدون تأمین سوخت و عدم کنترل در شبکه سوخت می شود ، یعنی بخشی از شبکه سوخت ، هر بخشی از سوخت شبکه بخشی از منبع سوخت است.

*** یارانه های سوخت سال آینده به مصرف کننده نهایی می رسند

وی افزود: “به همین دلیل ، یکی از مفاد موجود در بند (ص) از این مشاهدات ، سه قانون بودجه برای سال ۲ این است که سوخت موجود در شبکه حمل و نقل در کشور باید در ریال باشد ، این بدان معنی است. که اخیراً یارانه ها با توجه به سریال و مصرف کننده نهایی در زمان تحویل محصول وجود دارد.

شریعت توضیح داد: به عنوان مثال ، در بخش ماهیگیری ، توزیع کننده سوخت آن را با بالاترین قیمت و پشتیبانی از مصرف کننده نهایی دریافت می کند و طبق این سیستم که شرکت پالایش و توزیع نفت نیاز به ایجاد توزیع کننده برای هر فروش و فروش دارد فرآیند فروش ، و تحویل سوخت به مصرف کننده نهایی تفاوت در قیمت خرید و فروش مانند کار انجام شده در زمینه آرد و نان را به دست می آورد و بنابراین شبکه رسمی کشور از مزایا و مزایا بهره می برد شبکه غیررسمی دیگر یارانه سوخت نخواهد داشت.

وی گفت: قیمت سوخت آنها تا پایان برنامه در بخش معدن ، نفت و گاز افزایش می یابد و افزود: یادداشتی در بخش کشاورزی وجود دارد که تمام نیازهای شبکه رسمی است. و سهم قیمت سوخت خود را در صورت لزوم افزایش دهید ، این بدان معناست که پشتیبانی کامل از بخش هایی که دارای مجوز هستند بدون افزایش قیمت ها پشتیبانی می شوند که باید در سال ششم اجرا شود.

در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه ماگلیس قصد دارد قاچاق سوخت را ایجاد کند ، مالیک سهمیه گفت: “قانون بودجه سال آینده تصمیم گرفته است که سه درصد از منابع قاچاق سوخت برای ایجاد سیستم ها و ساختارهای لازم برای حل و فصل همه موضوعات مطرح شده اختصاص داده شود. قاچاق سوخت طی یک سال.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iribnews

گذاشتن دیدگاه