برنا اسفند ۴, ۱۴۰۳

تبلیغات بنری

BORNA – گروه فناوری و فناوری: طبق گفته های جدید شرکت EKO ، Kata Platters Platters و شبکه های اجتماعی X در آستانه تبلیغات انتخابات فدرال آلمان با محتوای خشونت آمیز و خشونت علیه مسلمانان تأیید کردند.

تحقیقات جدید نشان داده است که سکوی متا و بسترهای شبکه اجتماعی X در آستانه انتخابات فدرال آلمان از تبلیغاتی که حاوی نفرت علیه مسلمانان است ، حمایت کرده اند. این مطالعه توسط گروه مسئولیت شرکت EKO انجام شده است ، نشان می دهد که سیستم های تبلیغاتی این دو سیستم عامل به سرعت تبلیغات حاوی پیام های نفرت را تأیید کرده اند.

به گزارش Sky News ، در این آزمایشات ، تبلیغات ، که شامل توهین به مسلمانان بود ، به راحتی در روزهای نزدیک به انتخابات فدرال آلمان تصویب شد ، قرار است در تاریخ ۷ فوریه برگزار شود. به طور خاص ، X هر چهار تبلیغ را تأیید کرد و متا با نیمی از تبلیغات پخش در فیس بوک و اینستاگرام موافقت کرده است.

گروه اکو تأکید کرد: علیرغم سیاست های نیاز به آشکار کردن استفاده از تصاویر هوش مصنوعی در تبلیغات مربوط به موضوعات اجتماعی و انتخابات ، نیمی از تبلیغات تأیید شد اگرچه هیچ نشانه ای از هوش مصنوعی وجود ندارد. نتایج این مطالعه مشکلات جدی در رویکرد مدیریت محتوا به این سیستم عامل ها را نشان می دهد. همچنین مشخص شد که این سیستم عامل ها به دلیل توزیع نفرت ممکن است درآمد کسب کنند.

اکو این نتایج را به کمیسیون اروپا ارائه داد و از آنها خواست که اقدامات قاطع تری در مورد نگرانی ها انجام دهند. با این حال ، هیچ اقدام خاصی برای پاسخ به این تحقیق صورت نگرفته است ، و فشار برای کاهش رویکرد اروپایی به فن آوری های بزرگ وجود دارد.

پایان پیام/

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iribnews تبلیغات بنری

X و متا در زیر محل اوو

BORNA – گروه فناوری و فناوری: طبق گفته های جدید شرکت EKO ، Kata Platters Platters و شبکه های اجتماعی X در آستانه تبلیغات انتخابات فدرال آلمان با محتوای خشونت آمیز و خشونت علیه مسلمانان تأیید کردند.

تحقیقات جدید نشان داده است که سکوی متا و بسترهای شبکه اجتماعی X در آستانه انتخابات فدرال آلمان از تبلیغاتی که حاوی نفرت علیه مسلمانان است ، حمایت کرده اند. این مطالعه توسط گروه مسئولیت شرکت EKO انجام شده است ، نشان می دهد که سیستم های تبلیغاتی این دو سیستم عامل به سرعت تبلیغات حاوی پیام های نفرت را تأیید کرده اند.

به گزارش Sky News ، در این آزمایشات ، تبلیغات ، که شامل توهین به مسلمانان بود ، به راحتی در روزهای نزدیک به انتخابات فدرال آلمان تصویب شد ، قرار است در تاریخ ۷ فوریه برگزار شود. به طور خاص ، X هر چهار تبلیغ را تأیید کرد و متا با نیمی از تبلیغات پخش در فیس بوک و اینستاگرام موافقت کرده است.

گروه اکو تأکید کرد: علیرغم سیاست های نیاز به آشکار کردن استفاده از تصاویر هوش مصنوعی در تبلیغات مربوط به موضوعات اجتماعی و انتخابات ، نیمی از تبلیغات تأیید شد اگرچه هیچ نشانه ای از هوش مصنوعی وجود ندارد. نتایج این مطالعه مشکلات جدی در رویکرد مدیریت محتوا به این سیستم عامل ها را نشان می دهد. همچنین مشخص شد که این سیستم عامل ها به دلیل توزیع نفرت ممکن است درآمد کسب کنند.

اکو این نتایج را به کمیسیون اروپا ارائه داد و از آنها خواست که اقدامات قاطع تری در مورد نگرانی ها انجام دهند. با این حال ، هیچ اقدام خاصی برای پاسخ به این تحقیق صورت نگرفته است ، و فشار برای کاهش رویکرد اروپایی به فن آوری های بزرگ وجود دارد.

پایان پیام/

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری
borna

گذاشتن دیدگاه