
در ترم دوم ، دانشکده شمع ها طبق گفته وزارت دانشجویی و فرهنگ هنر ، دوره های تبلیغاتی مجازی را برای مبلغین در سراسر کشور برگزار می کند. این دوره ، “چه می گویید رمضان؟” من با حضور اساتید برجسته تبلیغاتی ، از جمله حج ، در نظر گرفتم که خداوند محمد ردا اوبیدینی ، آلریسا بانهایان ، محمد مهدی ماریگاری ، محمد جاواد نظمی یازی ، محمدین قنبیان و محمد مهدی را برکت دهد.
محتوای ماه رمضان برای تبلیغات خانوادگی ، و کارگردانی به خط مقدم و مفاهیم عمیق قرآنی ، مربوط به مفاهیم آیات قرآنی با زندگی زوررا و ایده های تبلیغاتی شگفت انگیز برای عموم است و هر مبلغی که مبلغین به سکوی رمضان احتیاج دارند ، در این فصل در این ترم ارائه شده توسط مدرسه شمع مدرسه.
همچنین ، ارتباطات مؤثر با دوره ها و تجربیات آنها ، تعامل با سایر مبلغین و نویسندگان مشترک برای تهیه بهترین محتوای تبلیغاتی در ماه مقدس ماه رمضان ، مزایای دیگری است که برای شرکت کنندگان برنامه ریزی شده است.