
با توجه به فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجویی ، فرهنگ اعلامیه یکی از مهمترین موضوعاتی است که به دلیل انسجام و نزدیکی به زندگی مردم می تواند بیشترین تأثیر را در زندگی مردم داشته باشد و نباید نادیده گرفت. این که آیا این اطلاعیه مربوط به مصرف فرهنگی یا تغذیه ای افراد است ، اما وی بدون نظارت یا پیوندهایی که تهدیدهای غیر قابل تعویض خواهد داشت ، باقی مانده است.
امروز ، بازار یا بازار مربوط به اقتصاد ، ماهیت آن ، عرضه و تقاضای آن نیست. وقتی در مورد اعلام یک محصول صحبت می کنیم ، محتوایی را که به طور گسترده منتشر شده و از حریم خصوصی تجارت است ، مرور می کنیم.
داستان “سه Breds” اولین آثاری نیست که در اعلامیه خود به دلبستگی های فرهنگی پایبند نیست ، اگرچه این تولید کننده در اعلامیه خود نادیده گرفته نشده است ، اما می تواند دوباره بهانه ای باشد. اطلاعیه و نظارتی که باید بیش از حد معمول و در سطح “دفتر نظارت بر صفحه عمومی” باشد.
امروزه بسیاری از تبلیغات تجاری برای تعامل با فضای الکترونیکی که خارج از زندگی واقعی نیست ، طراحی شده اند. نگاهی بیندازید که چه اتفاقی برای “سه پخت” افتاده است می تواند ما را به یک آزادی در مقیاس بالا تحقق بخشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که داستان “سه نان” به دلیل نام تجاری معروف آن است که قطعاً به دلیل نوع تصویر و تجزیه و تحلیل پشت آن است ، اما واقعیت این است که در اعلام محصولات در زمینه های مختلف زندگی مردم ، IT رها شده و رها شده است.
نگاهی به فیلم تبلیغاتی منتشر شده توسط “سه برنج” علاوه بر مدیریت و تولید آن به روشنی برای اهداف تبلیغاتی و تجاری ، اما به وضوح گسترش بی گناهی و حجاب در جامعه را تقویت می کند! مطمئناً این اعلامیه برای رسانه های رسمی نیست ، و به عنوان یک بخش رسمی از شرکتی که در جمهوری اسلامی فعالیت می کند و آن را کاملاً در رسانه های اجتماعی می گذراند ، اما عناصر آن حاکی از آن است که علاوه بر تهدید قانون حجاب در کشور ، به طور موثری از استفاده استفاده می کند.
ایجاد ناامنی برای زن محجبه و ناسازگاری قانون حجاب و استفاده از تبلیغات برای موضوع “کشف حجاب” آن را پیچیده تر می کند. اما این داستان را باید در طراحان کمپین های تبلیغاتی یافت ، جایی که این شرکت گفت که برخی از فعالان در تبلیغات تبلیغاتی خود بسیار موفق بودند ، مگر با انتقاد منفی و اعلام اینکه این شرکت خودکشی کرده است ، سوالی که همیشه باید در آن گزارش شود گزارش: آیا حداقل برای شرکت های رسمی اقداماتی برای مدیریت و نظارت بر فرهنگ تبلیغات در فضای الکترونیکی و شبکه های اجتماعی وجود دارد؟
این کمپین صریحاً با موج اجتماعی دروغین ایران ، که حاوی حجاب و حجاب خارجی است ، همراه با فقدان قوانین خاص و نظارت کاربردی است که امنیت ذهنی و صلح را مختل می کند.
طراحان این کمپین های تبلیغاتی کاملاً کاربران هستند زیرا بسته ها به طور مستقیم با “سه نان” مرتبط نیستند و شرکت می تواند به راحتی از برخوردهای احتمالی فرار کند. نکته درست این است که نظارت بر فرهنگ تبلیغات و مارک هایی که نمی توانند بر خلاف ماهیت حقوق ، فرهنگ و آداب و رسوم ایران عمل کنند.