
ملی گرایان شماره 168 بار دیگر در لس آنجلس یاد و خاطره شهدای میناب را گرامی داشتند و نوشتند: قدردان همه ایرانیانی هستیم که در این 180 دقیقه با جان و دل و جان در کنار ایران ایستادند.
به گزارش گروه ورزشی برنا؛ ملی گرایان شماره 168 باز هم در لس آنجلس یاد و خاطره شهدای میناب را گرامی داشتند و نوشتند:
از قدمت چند هزار ساله ایران باستان تا ایران متمدن امروزی، روح ایران زنده و قوی باقی مانده است.
ما با افتخار به لس آنجلس می آییم، به عنوان سوارکار مسابقه می دهیم و با افتخار این شهر را ترک می کنیم.
از مهمان نوازی شما متشکرم، لس آنجلس.
ما از همه ایرانیانی که در این 180 دقیقه با جان و دل و جان در کنار ایران ایستادند سپاسگزاریم.
ما آرزوی صلح، احترام و دوستی بین همه کشورهای جهان را داریم.





